torstai 6. lokakuuta 2011

Päästelen höyryjä.



This culture is so strange. Taking the piss, being cheeky on somebody is a part of everyday life but one of the locals seems to interpret it in a strange way. I can say anything, it's part of my culture! Being rude seems to be the other nature of some people. Don't waste your words, I say. Don't waste your words. I can work with you, but that's it. Vituttaa kuin pientä oravaa, sanoisi yksi vanha ystävä. Tässä kulttuurissa posken soittaminen on arkipäivää. Yhdellä kanssaihmisellä on vain erikoinen tulkinta siitä, mitä kaikkea toisille (tässä tapauksessa minulle) voi sanoa. Tänään vitsiä murjaistessani minua katsottiin kuin halpaa makkaraa: "Neitinomad, are you still talking?" "Yeah, why?" "Well, you should just shut up." Näin meillä rauhan yhteisössä kommunikoidaan. Those who know me, know that I get from zero to hundred in less than 10 seconds. But I didn't explode. In the evening reflection I was wondering about turning the other cheek and thought that I can't do that. Töitä voidaan tehdä yhdessä, asialliset hommat hoidetaan. Muuten olkoon ilman mun seuraani, ihan kaikkea en minäkään kulttuurin nimissä suostu kuuntelemaan. Saakelin saakeli.

Ei kommentteja: